Laatste Hollandse avond - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Hein Hopmans - WaarBenJij.nu Laatste Hollandse avond - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Hein Hopmans - WaarBenJij.nu

Laatste Hollandse avond

Blijf op de hoogte en volg Hein

01 Februari 2014 | Nederland, Bergen op Zoom

Daar zit ik dan, backpack en bagage eindelijk compleet en klaar voor vertrek. Morgen gaat mijn avontuur buiten Europa van start. Ik met minimale reis ervaring ga samen met Mara de komende 3.5/4 maanden stage lopen bij Home of Hope in Sri Lanka.

Ondanks dat het mijn eerste verre en langdurende reis is,heb ik er wel heel veel zin in! Het gaat een periode worden waarin ik heel wat zal gaan zien, leren en tegenkomen.

Vorige weekend heb ik een groot afscheidsfeest gegeven voor familie en vrienden. Deze laatste week in Nederland nog heel wat leuke dingen gedaan met vrienden en vanavond, de dag voor vertrek,dan echt definitief mijn tassen klaar gezet

Morgen vertrek ik om half 4 vanuit Brussel richting Istanbul, daar mag ik lekker 6 uur vertoeven op het vliegveld terwijl ik samen met Mara wacht op de vlucht richting Colombo, Sri Lanka. Tussendoor maken we nog een tank-stop op de Maladiven. Op Malé om precies te zijn (zeker een leuk vliegveld als je het op internet opzoekt). Vanuit Malé vliegen we dus vervolgens door naar Colombo. Daar zal een taxi chauffeur staan te wachten om ons vervolgens naar Home of Hope te brengen. Een flinke reis zoals je kunt lezen.

Ik zal proberen de blog wekelijks bij te houden om jullie ook een beetje op de hoogte te houden. Tot over iets meer dan 5 maanden.

Groetjes,

Hein


  • 01 Februari 2014 - 22:20

    Marielle:

    Heinnnnn heeel veel plezier daar. Ook voor mara natuurlijk. Vond het echt heel gaaf van jullie dat jullie deze stap durven te maken. Ik hoop dat jullie een hele leuke en leerzame tijd krijgen daar en ga zeker je verslagen lezen.
    groetjes marielle

  • 02 Februari 2014 - 12:14

    Kirsten:

    Hein!

    Heel veel plezier!
    We houden contact :)

    liefs, Kirsten

  • 02 Februari 2014 - 12:46

    Julia :

    Neeefiee,
    Ook even hierop reageren ik ga em bij houden je blog!
    Een heel goede reis en ik stuur wel vastenavond foto's haha :o
    Doe ook de Groetjes aan Mara en heel veel succes jullie twee!

    Groetjes,
    De homs'jes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hein

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 6507

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 09 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: